Dom Idealny

Pomysły na wygodny i ładny dom, z nutką ekologii

Na klucze

Klucze zazwyczaj wrzucałam do torebki, a później z przykrością stwierdzałam, że nie mogę ich znaleźć. Ich ostre zakończenia dziurawiły delikatne wnętrze torebki i znajdowałam je dopiero w torebkowych czeluściach …
Jako, że bardzo lubię swoje torebki i nie lubię ich cerować wymyśliłam sobie torebeczkę na klucze.

torebeczka_na_klucze_3 Torebeczka na klucze

Zrobiona na szydełku jest bardzo kobieca, można ją nosić nawet osobno czy po prostu wrzucić do kieszeni, a gdy sie zbrudzi – wyprać.

Innym rewelacyjnym pomysłem ułatwiającym życie jest … lakier do paznokci :D
Z reguły zawsze mi go trochę zostaje i po jakimś czasie wyrzucam fiolki z zaschniętym lakierem.
A można nim pomalować klucze i dzięki temu zaoszczędzić parę groszy.

Efekt jest całkiem ciekawy:
lakierowane_klucze

Skomentuj

Information

This entry was posted on Grudzień 8, 2012 by in Pomysły.

Nawigacja

