Dom Idealny

Pomysły na wygodny i ładny dom, z nutką ekologii

Mój ci on!

Marzenia się spełniają! W mojej kuchni wkrótce zagości nowy, funkcjonalny zlewozmywak. Przeglądając ofertę różnych zlewów (cena miała znaczenie) zdecydowałam się na zakup Blanco Livit 6S w wersji Compact (czyli z małym ociekaczem).

Zlew wydał mi się bardziej funkcjonalny niż podobne zlewy w jego klasie, ze względu na jedną, właściwie drobną rzecz : wkładkę ociekową można położyć w poprzek dużej komory!

Zazwyczaj nie wiadomo gdzie dać odsączarkę,  gdy potrzebna jest mała komora. To rozwiązanie niweluje ten problem, w dodatku zlewozmywak zyskuje większą funkcjonalność.

Trik:

Jedynym mankamentem zlewu Blanco jest cena akcesoriów. Wraz ze zlewem zamówiłam odsączarkę, ale na innych akcesoriach postanowiłam zaoszczędzić. Dlatego zdecydowałam się na zakup deski do krojenia innej firmy. Najbardziej zbliżonym modelem jest zlew Alveus Line (duża komora Alveusa ma identyczne rozmiary jak komora Blanco Livit).

Deska Alveusa pasuje idealnie do zlewu Blanco! Mniej dopasowana jest gdy kładzie się ją na ociekaczu (ociekacz Alveusa jest odrobinę mniejszy), ale i tak trzyma się stabilnie i się nie przesuwa, więc sprawdzi się doskonale. :)

Zobacz również:

Skomentuj

Information

This entry was posted on Czerwiec 19, 2012 by in AGD, Kuchnia and tagged , , , .
