Dom Idealny

Pomysły na wygodny i ładny dom, z nutką ekologii

Różowe „okulary”

Wyspa z mini barkiem oraz jadalnia z ogromnym oknem tarasowym – rewelacja!


Ta kuchnia na wielu internetowych blogach została okrzyknięta różową, choć w rzeczywistości jest zupełnie biała, jedynie niektóre elementy ścian są różowe.
Kolor różowy poprawia mi humor, więc przyjemnie mi się patrzy na tę kuchnię, ale nie chciałabym jednak przebywać w takim pomieszczeniu codziennie. (Biało-różowy design planuję w ukrytej przed wzrokiem gości pralni! :D )
Lubię tę kuchnię za światło – jest bardzo jasna, mam wrażenie, że może działać antydepresyjnie ;), ma bardzo kobiecy design, który mówi wręcz „to moje królestwo!”, podoba mi się też wyspa kuchenna, która jest jakby „centralnym miejscem dowodzenia” – można tu oglądać telewizję, doskonale widać z niej również taras, co sprawia, że nie ma się wrażenia wyobcowania.
Minus za niefunkcjonalne białe podłogi!

źródło zdjęć: 1st-option.com

Skomentuj

Information

This entry was posted on Czerwiec 15, 2012 by in Design, Kuchnia and tagged , , , , .
